18/2/09

18 de Febrer de 2009 - Visita esbojarrada

Tal com diu el títol d'aquest post, fa dues setmanes vaig tenir una visita de bojos. Un cop els meus pares van marxar (dimarts) el dijous van venir l'Eric, el Torni i el Sellarés de visita; Una visita que va durar de dijous al matí fins a dimecres matí.

No hi ha paraules per dir els farts de riure que ens vam fer, la veritat es que és una de les visites que esperava... feia molt temps que no els veia i vam aprofitar per xerrar força, divertir-nos tal com habiem fet als nostres temps a Catalunya i sobretot, explicar-nos coses que ens han anat passant aquests messos en que jo estic visquen a Dublín.

Poso un passe de diapositives de més de 100 fotografies (esteu avisats).

Només dir-vos que Dublín durant una setmana va tremolar! Bueno.. les dublineses :)

La veritat, és que sou genials!




I 3 fotos on sortim tots:

From 20090205-0014-VisitaXoxus

From 20090205-0014-VisitaXoxus

From 20090205-0014-VisitaXoxus

1 comentaris:

Edu ha dit...

:) it's good to see you smile!

La foto on sou al sofà té un somriure contagiós!! .. i això que no els conec de res!

i la foto que esteu al balcó amb la samarreta del Barça... wow!! (si fos a flickr ja t'ho posaria allàà.. però com està al blasfem picasa :-P no ho puc fer... la meva flickreligió m'ho impedeix. )