15/4/08

15 d'abril de 2008 - Fotografies de Setmana Santa (Easter 2008)

Eiii!!! Ja sé que fa molts dies que us ho vaig prometre però entre una cosa i una altre no he tingut temps material!!! Però avui he tingut 10 minutets i he pogut passar les fotografies de Easter 2008 (wenu, me las ha passat el Marcel ja que jo no en vaig fer cap :P amb la meva super camera...)

La Setmana Santa va ser completament amb tradicions eslovaques ja que va venir la mare de la Jana i vam celebrar els seus festins típics! Menys un que consisteix en diumenge Sant despertar a les dones a base de cuvells d'aigua per anar a missa. jejejeje

Aquí van les fotografies!!!

La Jana i la seva mare preparant tot el menjar








Aquí estic jo preparat per afartar-me amb tot aquest festí...











Les típiques galaines que fan servir allà... ous decorats... com podeu veure.. no teniem gaire llocs bonics per penjar-los




Pastis de carn, pastis de llet i formatge, ou dur, pernil dolç fumat i una espècie de xoriç acompanyat tot amb una amanida de patata





Sopar de Dilluns Sant... Sopa de Salmó i salmó amb mel i mostassa.







Paint el sopar i apunt de despedir-nos de la mare de la Jana... que durant 4 dies ens ha cuinat de maravella i ens ha fet moltíssima companyia!!!





3 comentaris:

M Badia ha dit...

Ostres Marc!!! quina pinta tot plegat...ejem quin dia torna la mare de la Jana????????

Ja veig que t'ho estàs passant força bé.... eppp que a Catalunya també sabem fer bons pastissos ;)

Montse Badia

Anònim ha dit...

Ei guapissim!!!
què tal tot???
he arribat al blog per casualitat, d'un lloc a un altre, i mira, me n'entero que estàs a Dublin!!!
veig q et cuiden i et saps cuidar mlt ee!!! ostres tu quanta teca i quines festes!!!
res, q ara ja aniré passant x aquí, a veure com et va!
1 petó mlt gran i fins aviat!!!

Alba Valverde

LaRsNoW ha dit...

Woooo!!!

Hola Albaaaa!!! Doncs si, com pots veure estic vivint una petita aventura a Dublín!!!!

Gràcies per el post!!!

Un petó!!!!