8/6/08

08 de juny de 2008 - Tinc ressaca

Doncs això, tinc ressaca... encara que no m'extranya ja que ahir despres d'una maratoniana i kafkiana tarda de pubs vaig beure la friolera d'uns 4 litres de cervesa. Ahir hem vaig sentir... Irlandes!

Tot va començar a les 7 de la tarda on ens vam trobar tots al pub O'Neills primera pinta de cervesa i començo a coneixer els que no coneixia fins ara. Al cap d'una estona, sona un xiulet (Taro el del pito) i tots apurem les pintes fins acabar-les perquè toca desplaçar-nos al següent pub.

A cada pub s'anava incorporant gent i més gent, uns 20 +o-

Cap a les 12 de la nit ens anem a fer un McDonald's i a la 1:30 de la matinada, jo ja notava que les meves paraules no eren gaire cuorents i vaig decidir anar a dormir.

Un total de 6 hores de beure non stop i de molt de xerrar molt de coneixer gent i de fer Dublín.

Ahhh per cert... no vam acabar la ruta dels 9 pubs, ens vam quedar al 7 peró no per falta de ganes, simplement que ja era tard i aquí tanquen d'hora els pubs.

Salut a tothom!

Us deixo amb algunes PUB SONGS que les pots escoltar en cada pub cada nit de la setmana.

Whiskey in the jar - The Dubliners



Molly Malone - The Dubliners

1 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei nanu, jo també et vaig deixar 50euros!!