23/7/08

23 de juliol de 2008 - Resúm de les vacances a casa

Resúm: GRÀCIES A TOTS PER FER-HO INOLVIDABLE!!!!!

No us podeu imaginar les ganes que tenia de veure-hos a tots i primer de tot vull demanar disculpes ja que hi ha gent que no hi vaig poder dedicar el temps que hagués volgut però heu d'entendre que en 9 dies es fa difícil.

Resúm... moltes cerveses, moltes converses, molts riures... una gran festassa: Gràcies albert per deixar-nos la casa, gràcies Joona i Albert per ajudar-me a comprar i preparar-ho tot, gràcies a tots per venir i fer un casi rècord de més de 28 persones!!!!!

Gràcies a la Núria i al Joona per deixar-me entrar cada dia a casa seva i molestar-los fins que marxaven a dormir :P

La pròxima ja serà a la meva casa nova!

El conciertazo de muchachito i peret.. inolvidable (mireu els videos inclosos en aquest post)

Torno a estar a Dublín, amb el seu fred i el seu plugim però he vingut amb les energies renovades al 100%.

Si tot va bé, la pròxima visita serà cap a mitjans d'agost.









3 comentaris:

Anònim ha dit...

jejeje... simplement genial!!!!
un petonas Lloparta MUA-MUA

DEVANTETA

Anònim ha dit...

Moltes felicitats Lloparta!!!! (encara que amb una mica de retard)

Sento no haver estat amb tu i la colla celebrant el teu aniversari.
És cert que la nostra amistat s'ha anat refredant (culpa meva d'anar sempre tan a la meva bola),però tb ho és que, malgrat tot, t'aprecio moltíssim. Saps q sempre tindràs un amic a Monistrol i a la teva tornada hauria de caure una festa d'aquelles com als vells temps (a poguer ser, sense privar tan que "mestoy quitando"). Una abraçada "machote"!

Jordi de la Cruz

LaRsNoW ha dit...

Jordi i altres!

Aqui no s'ha refredat re!!!! simplement tothom ha anat cambiant d'un canto a un altre pero que sapigues i sapigueu que sempre us tinc molt molt presents i que jo tmbe t'aprecio moltissim!

Ptnas a totes, encaixada a tots!