15/9/08

15 de Setembre de 2008 - Fotografies de la meva festa d'aniversari

M'acaven d'arribar aquestes fotografies de la meva festa d'aniversari sorpresa que hem van muntar els amics de http://www.catalansadublin.com/. Ja se que fa més d'un més d'aixó però es que no en tenia cap fins ara. Que les disfruteuu!!!

Pels que no ho sabieu, els amics de la web, hem van envenar els ulls i hem van pujar a un bus turístic (que jo tenia moltes ganes de fer) on t'expliquen tots els fantasmes de la ciutat. Un cop acabat la ruta de 2 hores i riure moltissim... sopar al Pintxos i festa la Merss Mcguire!

P.D. Tinc moltes coses per penjar
P.D' Ha vingut el primo plans a Dublín i ens hem fotut unes festes que ni pa ke!
P.D´´ Hem celebrat el 3er Aniversari de la pàgina web de http://www.catalansadublin.com/ i tinc les fotus! Demà o demà passat les publico... quin desmadre!!!!!
P.D''' Hem celebrat la diada 11 de setembre i demà intentaré publicar les fotus!!!


From 26é aniversari

From 26é aniversari

From 26é aniversari

From 26é aniversari

From 26é aniversari

From 26é aniversari

From 26é aniversari

From 26é aniversari

From 26é aniversari

From 26é aniversari

From 26é aniversari

From 26é aniversari