1/12/08

01 de Desembre de 2008 - Visita a Castellbell Novembre

Hola a tothom!

He estat molt enfeinat aquests dies (massa festa per Dublín) i no he tingut ocasió d'actualitzar el blog fins avui.

He estat processant les fotografies del sopar a Cal Mau que vam fer el dissabte 22 de Novembre i aquí estan. No les tinc totes encara però aviat (intentaré que sigui demà) ja estaran totes processades. N'hi ha algunes que les he tingut que eliminar perquè van sortir mogudes, sorry per als que no apareixeu... no es que tingui res contra vosaltres!

Només dir-vos que, as always, vaig disfrutar moltíssim de la vostra companyia i que com sempre... Em recordeu que tinc amics per tota la vida a Castellbell!

Thanks i mil thanks.

Ara a part d'aixó us explico una mica com està la situació a Dublín i les pròximes activitats que faré:

Aquí fa un fred que pela i ja comença a glaçar per les nits (i mira que amb la humitat que hi ha aquí es difícil de que glaci) Els carrers ja estan engalanats de Nadal (futur post amb fotografies de Dublín in Christmas).

Aquest divendres que bé tinc la festa de la empresa (Sopar de Nadal), ens porten a un castell - hotel a no se ahon (anem amb bús) i tots em d'anar vestits de Gangsters ja que la temàtica és "The God Father". Portaré la càmera de fotos "cutre" ja que possiblement acabi perjudicada igual que jo :D

Doncs res, que ja penjaré aquests dos posts: Festa de Nadal de la empresa i Nadal a Dublín, un publireportatge de les llums, aparadors, gent, etc... de Dublín per Nadal.

De moment us deixo amb una cançó de nadal i les fotografies de la meva visita a Castellbell.



1 comentaris:

Helena ha dit...

mirar les fotos amb aquesta cançó de Nadal de fons fa emocionar jeje