14/1/09

14 de Gener de 2009 - Un any a Irlanda - Un any a Norkom



Avui fa un any que vaig entrar a treballar a Norkom i un any i set dies que vaig arribar aquí a Irlanda. M'han passat coses molt bones i coses dolentes però la valoració general és molt molt positiva:

Coses bones:

  • Crèixer a nivell personal: He aprés a planxar, a cuinar, a espavilar-me, a barallar-me amb el papeleo diari, buscar-me pis, amoblar-lo, pagar factures, comprar menjar, viure, en definitiva a espavilar-me tot solet davant de la vida.
  • Conèixer gent genial i amics per tota la vida: Entre catalans, espanyols, irlandesos i d'altres nacionalitats, he conegut un munt de gent genial i segur que mantindré el contacte durant tota la vida amb força d'aquesta gent!
  • L'anglés: Encara que em queda moltíssim per apendre (encara a vegades em quedo amb cara de peix bullit depén qui em parla) he conseguit poder parlar i escoltar amb normalitat a la gent, a una reunió, per telèfon o de cara a cara, poder anar al cinema i entendre al 100% una película i moltes altres coses que no ets concient de que estas aprenent però que allà estan.
  • Experiències: Estar a Dublín comporta tenir una nova experiència cada dia, cualsevol cosa quan estas fora la magnifíques al grau d'una GRAN EXPERIÈNCIA
  • Fotografia: Estar aquí he conegut gent que m'ha ensenyat i m'ha aficionat a aquest hobbie.
  • Feina: Treballar amb moltes cultures, arreu del món i apendre noves maneres i filosofies de la vida i del treball.
  • Irlandablaugrana: Genial cada partit veure'l acompanyat de genials persones!
  • La cervesa: sense comentaris :)
  • Els pubs: Poder fer una cerveseta, unes patates fregides amb bona companyia sentats i escoltant bona música... no té preu.
  • El cinema: Per 20 eurus al mes pots anar tants cops com vulguis al cinema, veure tantes pelis com vulguis. Simplement genial en un entorn on gairebé sempre plou.
  • La simpatia dels irlandesos: que a vegades es massa i tot.
  • Ensenyar la Guiness, no importa els cops que hi vagi, mentre sigui que l'haig d'ensenyar a gent que ve a visitar-me ;)

Coses dolentes:
  • No poder estar al costat dels meus amics quan més em necesiten (encara que ells saben que sempre poden comptar amb mi).
  • Estar lluny de la meva familia i dels meus amics: especialment dels meus pares, encara que cada dia parlem :)
  • El menjar: Mira que arriben a menjar malament aquesta gent
  • El temps: Com no.... el temps, la pluja, el fred i no poder veure el sol durant setmanes.
Doncs res, començo aquest segon any amb més força i empenta de la que vaig venir!!!!!

Salut a tots, encara que estigui molt be, us trobo a faltar!

1 comentaris:

Unknown ha dit...

http://www.goear.com/listen.php?v=50d8c57

Ha estat un gran any per a mi també! i una part de la culpa també és teva!

apa... 4 u ;)
http://www.flickr.com/photos/eduitor/sets/72157612578836152/show/