19/2/09

19 de Febrer de 2009 - Visita a Castellbell

Que dir-vos de la visita a Castellbell... com ja sabeu, aquest passat cap de setmana vaig estar a Castellbell... a Manresa el mateix divendres em van fer una bona rebudo :) que per sort no ha passat res.

Aquesta rebuda no em va prohibir de gaudir i de fer bones xerrades amb els amics i veure a la gent que més trobo a faltar aquí a Dublín: la família i els amics.

Gràcies a tots per interessar-vos, per venir-me a veure i fer que 3 dies per mi siguin molt especials.

Per cert, dedico el post, encara que no llegeixin aquest blog, a el Joan i la Vero de Cal Mau! Saben com portar un bar, saben com tractar la gent i sobretot, saben fer que et sentis a gust al seu costat!

P.D. Agraïr al Joan Grimalt i la Eli Devant per acompanyar-me a l'hospital i estar allà esperant fins que tot passes (i al meu cosí, encara que ell... amb la taja que portava ja va esar be que no vingues a l'hospital... però la intenció és el que compta :P )

No tinc cap fotografia per ilustrar aquest post però deixo una cançoneta com sempre.