19/7/10

Logos per a Luodaint

Quin Logo us agrada més?

Estic a punt de crear una empresa i he demanat als meus amics d'estudio asterisko que em fessin uns logos per veure quin em quedo. Us deixo aquí les propostes i m'agradaria si els poguéssiu comentar i així fer-me més fàcil la feina.

Si us plau feu els comentaris i votació en lápartat de comentaris. Gràcies!

Totes les imatges tenen copyright d'Estudio Asterisko (totalment recomanats en tema de disseny gràfic i 3D)

Contacte:


telef: 679575816
email: info@asteriskoestudio.com
web: www.estudioasterisko.com (en obres)


Proposta 1:



En aquest disseny ens centrem en l’acció de crear. Per a crear s’ha de començar, iniciar, i per això utilitzem el símbol d’engegar aparells elèctrics com ara l’ordinador. Es un símbol que s’integra totalment amb el nom, jugant amb la lletra “O”. La forma irregular que l’engloba dota al logotip de dinamisme, mentres que la taca de color el fa impactant i fàcil de recordar.
Hi ha diverses versions, amb diversos colors, que fan el logotip més versàtil.

Proposta 2


 En aquest disseny hem volgut emfatitzar el significat del logotip: creació interactiva. Jugant amb les icones del cursor i la mà, elements clarament relacionats amb el món d’internet, fem referencia a la creació (com en el quadre de Leonardo Da Vinchi, la creació de l’home).
També hi ha la variant en horitzontal. En els dos casos, es diferencien les dues paraules del logotip pel color, donant-li vida, i fent-lo impactant i comprensible.

Proposta 3
 En aquesta versió juguem amb el símbol de Ctrl. del teclat dels ordinadors Mac. Com que també ens dirigim a altres professionals del sector, aquest símbol es relaciona amb tot el que és el món informàtic. Degut a la seva forma infinita (com el símbol d’infinit, que no s’acaba mai), evoca a la rel.lació dels quatre cercles que estan interconnectats entre ells, com els internautes o usuaris d’internet, i per tant dels serveis de Ludoaint. També hi ha la versió del logotip dins d’una tecla.

Proposta 4
 En aquest disseny ens centrem en l’acció d’interactivitat. Com les webs 2.0 es basen en l’interacció dels usuaris, hem volgut plasmar aquesta acció amb figures formades per cubs, com un “Lego” en que cada usuari posa la peça al lloc on creu convenient, i aporta el seu granet de sorra. Aquesta forma pot anar canviant segons la seva funció, inclús per diferenciar diferents sectors o serveis de l’empresa. També es pot jugar amb els colors dels cubs, que degut a la seva forma s’associen amb els píxels.

Proposta 5
 Com un dels elements més representatius de les webs 2.0 és l’interactivitat, en aquest logotip l’hem volgut plasmar amb bombolles. Bombolles que s’ajunten o s’agrupen per interessos comuns. Les rodones són una forma orgànica que degut a la seva col.locació irregular donen moviment i dinamisme al logotip. Amb les superposicions d’aquestes, creen diferents tons del color, que criden l’atenció de l’observador. Degut als seus contrastos és una forma molt impactant, i es pot representar en diferents colors.


Proposta 6

En aquest disseny hem prioritzat els conceptes d’últimes tecnologies i innovació. Com a imagotip, un robot (és una mostra, si el que t’agrada és aquest logotip, et dissenyarem un robot personalitzat). La interacció de la paraula creació amb un robot a punt per treballar dona la sencació d’eficacia i rapidesa.
També hi ha la versió en horitzontal.
En aquest cas el color escollit es el blau ja que juga millor el paper d’innovació i confiança amb el robot.

8 comentaris:

montse martinez monntsy ha dit...

hola! em quedo amb la 5, sense cap dubte!

Fills i Amics del Burés, Esgarrapacrestes, Sensepixels ha dit...

a mi tambe m'agrada el 5

LaRsNoW ha dit...

gràcies pels vostres vots!

goufruns ha dit...

A mi m'agrada el tres... el que em pregunto,...i aquest nom que significa? es una mica difícil de pronunciar.

Unknown ha dit...

Hola Marc!!, la proposta 1 m'agrada bastant però trobo massa recorrent el símbol de on, massa utilitzat, el color carbassa trobo que queda molt bé. La segona proposta també la veig massa recorrent, amb el símbol del dit i el ratolí. La tres tampoc m'agrada gaire, em recorda al símbol de las rajoles de Barcelona, podria servir perfectament per l'Ajuntament de Barcelona. La 4 es massa simple, recorda als videojocs dels 80, aire retro, però sense acabar de ser original, es una mica cutre la veritat. La cinc m'agrada bastant, gairebé com la primera, però recorda una mica a un esplai o una llar d'infants, te aire festiu. La sis m'agrada bastant, . No sé, jo em sembla que em quedaria amb la primera fent algun canvi. Crec que hauries de plantejar-te quins serveis son els que vols donar, suposo que ja ho saps, i quina imatge vols donar de tu i de la teva empresa, i escollir o buscar el logo que millor parli visualment de la imatge que vols donar.
Bueno, potser he estat una mica crític, però, si no ho fos, tampoc seria un bon amic!!, jeje, ànim!

LaRsNoW ha dit...

Gracies a tooots!!!!

Luodaint vol dir:

Luoda Creació en finés
int: interactiva

Edu Folch ha dit...

Proposta 5!! M'agrada molt :)
Salut!

Sir William Temple ha dit...

Jo em quedo amb la 5. Després la 4 i la 1. O sigui, la viisi, la nelia i la kaksi.