24/12/07

24 de desembre de 2007 - On tot comença

Estem a 24 de desembre, aquesta nit toca missa del Gall i demà és Nadal! Doncs jo, estic intentant gaudir d’aquests dies al màxim, gaudir al màxim de les persones que m’estimo i que més trobaré a faltar, les trobaré a faltar ja que el dia 7 de gener del 2008 me’n vaig, me’n vaig cap a Dublín... a provar sort, a aprendre un nou idioma, a guanyar experiència per al futur. Però començo per el principi…


Us explico una mica com va començar el meu viatge cap a Dublín, com va anar els primers contactes, els primers vestigis del que, espero, que sigui una nova i gran experiència.


Tot va començar a finals de setembre quan vaig rebre una trucada al meu telèfon mòbil d’una companyia de recruitement (de fitxatge de persones) anomenada Allen Recruitement. A l’altre banda del telèfon hi havia la Natalia Merritt, una noia super simpàtica que em va comentar que havien vist el meu currículum a no se on collons i que els hi interessava el meu perfil per treballar en una empresa que es diu Norkom. La Natalia, em va fer una entrevista d’una mitja hora per telèfon i tot es va acabar així.


Cap a principis de novembre, la Natalia hem va trucar i hem va dir que Norkom volia fer una entrevista by phone amb mi, vaig quedar que la faria el divendres 9 de novembre, i així va ser, la vaig fer amb un tal Ciaran Finnegan, una persona que per sort era força catxonda i va fer que la interview fos força còmode.


Un cop feta la first interview em vaig despreocupar ja que estava segur de que no m’agafarien mai. Però a finals de novembre, vaig rebre una trucada de la Natalia dient-me que Norkom volia una face-to-face interview, o sigui, que em desplaces a Dublín per poder fer una entrevista allà, cara a cara. No m’ho vaig pensar ni dos cops, truc a la Elsa (una amiga que viu allà des de fa anys) per veure si hem deixava estar a casa seva un parell de dies i compra de bitllet d’avió mitjançant clickair.

El dijous 6 de desembre del 2007 a les 10 del matí estava amb traje i corbata a l’aeroport de Barcelona esperant a embarcar cap a Dublín. A les dues de la tarda estava pal plantat d’avant de l’edifici de Norkom que tenen a 55 Strand Street Great, Dublin.

La resta ja ho sabeu, després d’entrevistar-me amb tres persones diferents, vaig anar a fer unes Guiness i a disfrutar dels dos dies que hem quedaven a Dublín. Un cop a casa, i després de dues setmanes d’haver tornat, una trucada, una oferta, una decisió!

Marxo el dia 7 de gener de 2008, començo la nova feina el 14 de gener i ara mateix estic cagat, emocionat, trist, alegre, content però sobretot ja m’enyoro, ja m'enyoro moltíssim i sé que trobaré a faltar a molta gent, algunes més que altres, els que més ja ho saben.

Es per això per que he creat aquesta bitàcola, per poder-vos anar explicant com preparo el viatge, com començo i com em va la vida. Serà una eina més d’interconnexió entre vosaltres i jo.

Us trobaré a faltar

Any nou, vida nova...


Bon Nadal a tothom.


Ara mateix escoltant: