11/2/08

11 de febrer de 2008 - Com tractar bé al personal

Avui escric una mica el com en la meva empresa tracten al personal (parlant en una experiència de 4 setmanes treballant aqui).

Despres d'haver estat aquestes 4 setmanes, crec que moltes empreses espanyoles haurien d'apendre, pero això ho jutjareu vosaltres. Faré una llista de les coses que m'han sorpres alhora de cuidar, informar i tractar al personal.

  1. Una intraweb feta wiki on tothom hi pot col·laborar, un fòrum on tothom pot dir la seva, un taulell d'anuncis on pots ficar entrades a la venta, comprar, vendre coses etc... En definitiva, una intraweb on tothom hi pot colalborar i on hi pots trobar tooot tipus d'informacio, fotografies, etc.
  2. La meva empresa té ara mateix un edifici a Dublín de 4 plantes. Cada planta té una "Cantina" on hi ha: taules, un sofa, nevera, microones, sandwitchera, torradora, cafetera expresso, rentaplats, plats, coverts, gots, tasses, i també hi pots trobar (i es per a ús de tothom) mantega, melmelada, sucre, cafè, te, pa de tot tipus i tot fresc i del dia. Pots esmorzar arribant a la feina!
  3. Per nadal organitzen una graaan festa.
  4. A l'estiu fan una barbeque.
  5. Hi ha el comité d'sports & social events que de moment han organitzat una nit a un "club de la comedia" amb sopar inclòs.. Sabeu que.. la meva empresa subenciona un 75% de l'entrada.. .nomes s'ha de pagar 10 eurus i la resta (30) ho paga l'empresa.
  6. L'altre dia, arribant al mati teniem pancakes frescos per a tothom, amb melmeladas i siropes. Per a qui no sapiga que es un pancake (jo m'incloc) us deixo aquest link: http://en.wikipedia.org/wiki/Pancake

I tot aixo en 4 setmanes que he estat aquí.... ja us anire informant de altres mesures!

Ahhh i una cosa que hem va agradar tambe és que tenen una estricta politica de reciclatge!!!

Això si... aquí no hi ha l'estoneta del cafè ni aquestes coses... cuan es treballa.. es treballa. Però pleguen el 99% dels dies alhora!