9/3/08

09 de març de 2008 - Visita molt especial

Aquest cap de setmana ha estat mooolt moolt especial i vull agraïr a la gent que m'ha vingut a veure ja que m'han fet passar un cap de setmana genial. Hem rigut moltissim, hem caminat, he visitat però sobretot, al menys per la meva part, ens ho hem passat genial. Fico un parell de fotografies d'aquest cap de setmana.

Genials les converses de "Tu.. que no te entiendo!", "Marc... que fica en aquesta carta?". Un cap de setmana que s'ha fet massa curt però que l'hem disfrutat al màxim i ens ha passat de tot!




2 contra les "4 maries"





Les "4 maries" en la Guiness Storehouse






Els 6 al parc de St Patrick's Cathedral




Les "4 maries als parcs de St Patrick's Cathedral"




Anna Vivancos, TV3, Trinity College, Dublín - Reportera oficial




Temple Bar Remember


Per cert, ens ha fet un temps una mica extrany, Ha fet sol, fred, calor, vent, ha plogut i ha nevat... tot en 2 dies!


Demà dilluns i toca treballar, ara mateix estic mirant A shot at Love with Tila Tequila.

Avanç de la setmana que ve... una tieta meva hem visita i és Paddy´s day (St Patrick's day).

Salut!

Per cert, avui hi ha eleccions a Espanya. Jo no he pogut votar (per fer-ho per correu m'havia d'empadronar aquí a Irlanda). Us deixo un enllaç força interessant per saber que s'ha votat. Web 2.0 utilitzada en les eleccions, com no... gràcies a eines de google: http://maps.google.es/maps/mm?ie=UTF8&hl=ca&ll=39.078908,-5.822754&spn=10.585885,24.082031&z=6.
Seleccioneu Mapa Electoral