27/3/08

27 de març de 2008 - Go Home!

Demà marxo a passar 3 dies a casa! Si tot va bé, demà a la nit estaré sopant a casa meva i a viure dels pares fins a dilluns nit que torno a marxar cap a Dublín (estic reservant dies de vacances per aquest estiu!)

Ens veiem amb molts de vosaltres aquest cap de setmana!!!!

P.D. Manel! fica'm una estrella que estic de guiness fins al piiiii.....

P.D' Falta explicar-vos que he fet durant la setmana santa, que tot sigui dit que sort als companys de pis (Jaana i Marcel) i a la mare de la Jaana he tingut una pasqua molt menys solitaria del que m'esperava. He celebrat una pasqua cada dia menjant menjar tipic eslovac... que tot s'ha de dir que estaba molt bó. Però això ho explicaré en un altre post quan el Marcel menvii les fotografies... La meva super camera de kk s´ha mig mort i la bateria dura 5 minuts (passo de carrear-la). S'accepten donacions per coprar-me una Nikon D40 o D40x. Gràcies!

P.D.'' Ens llegim el dimarts!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola wapu!!!

Soc la Sara, recordes? La cosina de la Turi. Com estàs??? Quan de temps! Un ocellet m'ha dit que explicaves les teves aventures per Dublín i he fotut una mica el xafarder pel teu blog, per cert! un pis genial... reserva lloc que venim... (això m'han dit :P)
Buenu, espero que vagi mb.

Una abraçada.

LaRsNoW ha dit...

Wooooo kina surprise!!!!

Que tal wapa??? kom no vols que m'enrecordi!!!! Espero que tot et vagi mu be i a veure si ens veiem (aqui o a sabadell!) Apa siaaaauuuu!!!!!!!!