5/5/08

05 de Maig de 2008 - Visita dels meus pares a Dublín

Visita de 5 dies dels meus pares. Millor que veigueu les imatges:


Grafton Street, de compres...


La meva mare a Dublinia


El meu pare també a Dubilina


Els meus pares tot fent un Hot Chocolate


Una despedida de solter que ens vam trobar a Temple Bar


Els meus pares als jardins de Malahide


El castell de Malahide


Els boscos de Malahide


Castell


Animació a Grafton Street


Tot fent una cervesa a Temple Bar, primer dia que he anat amb màniga curta a Dublín.


El meu pare també fent una cerveseta a Temple Bar


Una barbacoa al mig de dublin... un restaurant ha muntat una barbacoa amb música en directa al mig mig d'un carrer.


Aquesta foto va dedicada.... bueno.. la persona ja sap qui és! Penneys!!!!!! (es pronúncia... penis)



Uns guiris per Temple Bar!



El meu pare al Pub The Church (l'esglèsia).



El Ha'Penny Bridge de Dublín.


Mare i fill!


Firmes a la porta del Castell de Dublín


Estrella i Santi...... FIRMES!


Una presó. Un pres.


Des de dalt del terrat dels meus pisos, veiem l'habitació dels meus pares!


La part superor dels meus pisos!


Cafè en Sien (no sé s'escriu!)


Anant a agafar el tren per anar a Malahide i Howth


Ma mare al port de Howth


El restaurant AQUA de Howth. Impresionants vistes al mar, es com dinar-hi a sobre!!!!


Resúm.... Uns dies inolvidables, molt divertits i plens d'anècdotes per explicar. Molt bon menjar i fins hi tot la mare que hem va planxar la roba (tal com feia a casa!!!!).

Ens veiem d'aquí a 8 dies que vinc cap a casa per 5 dies sencers (de dijous 15 al dilluns 19).

Salut i records a tothom! Us trobo molt a faltar!