4/8/08

4 d'agost de 2008 - Des de la terrasseta de casa

Hola amics i lectors,

Jejejej, que culte que queda aixo. Fa temps que no us explico les meves esperiències per Dublin... Aquest any he celebrat el meu aniversari 25 vegades com a mínim... wenu.. millor que 25 diguem-ne 26 :P resumim: La primera vegada va ser amb tots els meus amics de Castellbell i rodalies a casa l'Albert. També ho vaig fer a casa amb els meus pares. Després els amics de Dublín hem van organitzar una festa sorpresa on vam fer un Ghost Bus Tour, un bon sopar al restaurant Pintxos (amb la seva corresponent botella de vi de 30 euracos) i un bon fi de festa al pub Miss McGuire (no se com s'escriu :P).

El meu cumple va ser el dimecres 30 de juliol, molta gent hem va esciure o trucar (cosa que els hi agraeixo moltissim) i també, va donar la casulatitat que es l'aniversari del meu company de pis, en Marcel. Total, dimecres vam fer un soparet els meus companys de pis i jo on no va faltar-hi cava i una bona truita de patates que vaig fer jo. Vam rematar el sopar amb un bon pastis que ens va comprar la Jana per a tots dos. :)

Finalment la última celebració va ser el dissabte passat on uns cuants amics meus i uns cuants del Marcel vam fer una BBQ a casa... total 12 persones super tajes celebrant el nostre aniversari. Hi havia Catalans, Alemans i Eslovacs... una bona barreja de cultures.

A part de les meves celebracions multitudinàries, aqui a Dubín fa una temperatura acceptable. Ara mateix estic al balco de casa, son les 10 de la nit i vaig amb jersey pero amb pantalons curts. (mirar fotografia).

Sobre el meu futur.. no ho se... que faré ni on aniré... A la feina m'han demanat que els hi faci un curs d'una cosa que jo se i que molts volen aprendre... hem fa una mik de vergonya ja que ho haig de fer jo sol, davant d'unes 20 persones presencials i unes 10 persones enxufades al telefon (persones de Boston i Sydney) Pero wenu, tirarem endavant com sempre hem fet... com el meu tiet diu sempre: PIT I COLLONS!

El meu angles va millorant per moments, avui he anat al cinema i sense cap esforç puc dir que he enes el 95% de la pelicula... hem falta aquest 5% de phrasal verbs!!!!!

Amics... N'he fet un fart, conec gent nova cada setmana i tink l'excusa perfecte per anar a fer una pinta cada dia. Estic molt content i agraït a la gent de www.catalansadublin.com. Jejejeje, cada setmana, una festa diferent!


Recull de fotografies

 
(Fotu una cara de susto... aixo de fer-me fotografies a mi mateix no es lo meu)

Aquesta fotografia es el dia de la festa de la BBQ i navem ben gats aki!!!!!!

Fuck all the tequila shorts!


Aqui van les fotos de la festa de dimecres











The last thig I have to say... Bona nit.

Gràcies per estar amb mi!!!!