28/10/08

28 d'Octubre de 2008 - Caminada per Howth

Cap de setmana de relax, caminar, passar molt de fred i fer 4 fotus... A veure si tinc una mica més de temps per escriure al blog que últimament el tinc una mica abandonat.

De moment us deixo amb un slideshow de les fotografies fetes aquest diumenge a Howth i Malahide. I com no.. una cançoneta per acompanyar el pase de diapositives.

(UPDATE: Per problemes amb el slideshow de flickr poso les fotografies directament)



Howth Harbour

Esglèsia de Howth

Cases de Howth a prop del port

Howth Rainbow

Cliffs de Howth

Trenca onades de Howth

Arc Iris a Howth

Baixells a Howth

Baixells a Howth & Gaviota

Trenca onades de Howth

Howth Sun

Sunset & Malahide Trees

Avió sobrevolant Malahide

3 comentaris:

Helena ha dit...

Ostres Marac, això d les fotos se't dona molt bé, quines fotos més maques.

nuria ha dit...

Es veritat!

LaRsNoW ha dit...

http://www.flickr.com/photos/mllopart/

aki teniu unes quantes de les meves fotografies. Ultimament estic millorant i he anat a algun ke altre curs. Tmbe tinc un amic ke m'ensenya bastant en aquest mundillo de la fotografia... ja veureu kuan em compri el nou objjectiu per la camera,... s'accepten donacions pke son 650 eurus :P