6/5/09

06 de Maig de 2009 - Viatge per l'Oest d'Irlanda

Viatge per l'Oest d'Irlanda



Una setmana abans de setmana santa, vam anar amb l'Oscar i 4 amics seus (de diverses parts d'Espanya) cap a l'Oest d'Irlanda per visitar el maxim possible. Vam visitar la zona de Galway, Cliff of Moher i Ring of Kerry.

No tinc paraules per descriure lo be ke em'ho vaig passar i lo be que em vaig sentir amb aquests amics de l'Oscar. Son tots collonuts i des del primer dia vam conectar. (Ja hem quedat per fer un altre viatge a Liverpool al Juliol) :)

Amb un cotxe de 6 places, LA ZAFI!!!, vam fer mes de 1400 km per tot l'Oest d'Irlanda amb un bon temps (m'enys l'ultim dia) que no ens ho podiem creure.

Doncs res, simplement impresionant (la companyia i la visita). No estan totes les fotografies encara, suposo que en un parell de setmanes ho tindre tot publicat.

Les fotografies les podeu trobar en el meu flickr: http://www.flickr.com/photos/mllopart/sets/72157617094613731/

Els components del viatge amb la Zafi:

Zafi Team

Els viatgers en una de les excursions:

DSC_1245-223

Una fotografia que m'encanta:

The rock group 3

I un dels paisatges que vam visitar, els Cliff of Moher:

Cliffs of Moher - Panorama 2

Aqui teniu totes les fotografies: