24/5/09

24 de Maig de 2009 - Tag Rugby

Tag Rugby

No se si ho sabieu però m´he apuntat a un equip de Tag Rugby amb els de la feina. El Tag Rugby és una espècie de Rugby "per mariques" o sigui, sense contacte físic o placatges. En comptes dáixò, es porten unes tires als costats dels pantalons i quan te nárrenquen alguna equival a un placatge, o sigui, que t'has d'aturar i continuar el joc.

La veritat es que m'hi vaig apuntar sense saber-ne gaire de que anava, simplement per fer alguna cosa d'esport però cada cop que hi jugo, mágrada més. Es juga en equips de 7 persones on mínim hi ha d´haber 3 noies i els punts van de que si un noi fa un touch down, val 1 punt; si ho fa una noia, val 3 punts.

L'altre dia vam fer el primer partit, vam jugar amb uns molt bons i ens van derrotar 17 a 0. El segon partit em millorat moltissim i em guanyat 23 - 2. Ja us aniré informant dels resultats :)

Us deixo amb algunes fotografies i el pase de diapositives de totes les fotografies:

L'Oscar i jo:

From Tag Rugby

L'equip:

From Tag Rugby

Un moment del partit:

From Tag Rugby

Aquí us deixo les diapositives:

1 comentaris:

Anònim ha dit...

Markitus ves alerta perque son grans aquests eh!!!!!! que si et foten un bloqueo et maten! jejeje

Me estat mirant les fotus i es veu xulo!! bueno quan vinguis per aquí ja ensenyaras els progresos

vagi be
petons