7/5/09

07 de Maig de 2009 - Sant Jordi 2009

Sant Jordi 2009



Per segon any consecutiu he celebrat Sant Jordi a Dublin! Aquest any ho vam celebrar al Rusellcourt Hotel, un lloc de p.m. per celebrar festes! IMPRESIONANT la quantitat de gent quem va venir i sobretot cares noves! Sembla que sabnt Jordi sigui la festa on mes nouvinguts apareixen per primer cop amb els CAD (jo m'incloc en aquest grup).

Doncs res, jo vaig arribar una mica tard perque tenia el meu primer entreno de Tag Rugby i cuan vaig arribar vaig alucinar amb la quantitat de gent que hi havia. Vam comprar 40 roses per a totes les noies. El tema consistia en que cadascu portava un llibre i els ficavem tots en una pila. Despres anavem cridant un en un icadascu agafava un llibre que no fos el seu.

Crec que tothom s'ho va passar d'allo mes be i que tots vam disfrutar moltissim (SOBRETOT PKE LES PINTES ANAVEN A 3 EURUS).

Les roses:

From Sant Jordi 2009

From Sant Jordi 2009

Nomes una petita part dels assistents:

From Sant Jordi 2009

Els llibres:

From Sant Jordi 2009

El Primo agafant el seu llibre:

From Sant Jordi 2009

Jo amb el meu llibre:

From Sant Jordi 2009

Totes les fotografies:



Les fotografies son fetes per l'Edu (http://www.flickr.com/photos/eduitor/) i les podeu trobar a: http://www.catalansadublin.com/fotosxalbum.php?album=226