11/1/08

11 de gener de 2008 - Cinqué dia a Dublín.

Poca cosa a explicar, de moment segueixo sense pis i ocupo el sofà de casa la Elsa. Els dies es tornen una mica aburrits ja que no tinc gaire coses a fer. Ahir vaig muntar la PS3 i vaig fer unes partidetes amb el joc nou que els reis hem van portar!

Al final no vaig sortir a fer fotografies ja que feia un dia molt fred però hem sembla que avui encara ho és més. Estem a 0 graus, amb un vent que fa que la sensació de fred sigui de por. Sort que venia ben equipat de casa.

Hem queden 3 dies per començar a treballar. Ja en tinc ganes! Encara que em comença el canguelis ja que no sé molt bé el que hem trobaré i com ho afrontaré.

Me'n vaig a fer una dutxa i aniré de rebaixes a veure si trobo alguna cosa que m'agradi. M'enduré la camera i a veure si us puc ficar algunes fotografies.

Per cert! L'altre dia vaig anar a veure el Barça – Sevilla al Frazer's (el pub on s'hi reuneix la penya Blaugrana de Dublin). A part del partit que no mereix comentaris.. només puc dir que no substituirà mai al Cafè Burés però està força bé i la Guiness és “barata”, només 4€ la pinta (el Manel aviat us cobrarà això per una mitjana).

Salut i cuideu-vos!