14/1/08

14 de gener de 2008 - Primer dia de feina i ja tinc pis

Per fi ja tinc pis. Està situat a Parnell Street (veure mapa adjunt) i molt a prop de l'Spire (escultura emblemàtica de Dublín). Alhora també està molt a prop de la feina i de casa la Elsa i la Ikram!


Quan pugui ja publicaré alguna fotografia del meu pis.


El compartiré amb una parella, que crec que seran bons companys de pis. Ara mateix encara visc a casa la Elsa perquè fins demà o demà passat no farem tot el "papeleo" i aquí són molt estrictes amb això. Si no tens el "papeleo" fet... res de res.

A part d'això, avui he començat la nova feina i de moment mooolt bé, encara que m'han dit que no puc portar texans... i és l'únic tipus de pantalons que tinc a part d'uns que són els únics que puc portar a la feina. Demà hem toca anar depresa i corrents a comprar uns pantalons que pugui portar a la feina :P

També he rebut el meu PPS number i això vol dir que ja estic registrat oficialment a Irlanda! demà podré anar a obrir una conta bancaria i així poder cobrar la nómina :P

Demà més!

Salut!

P.D. Us deixo una fotografia meva d'ara mateix, després d'un dia ple de novetats! Espero poder explicar-vos més coses demà però es que avui tinc ganes de sopar i anar a dormir. He passat molts nervis abans del primer dia de feina i ara m'estan sortint tots.


P.D.': He trobat aquesta foto del Spire... us la fico ja que es certament impresionant:



3 comentaris:

Santa ha dit...

omg! pantalons de pinça! Posa't-hi un encantament de +100 intel·lecte xD Ara a pillar el ritmillo del currele ;)

see u!

Anònim ha dit...

que guai marc!
Ara ja et podrem venir a veure!?!?!?!?!?!?!
Un petonas

LaRsNoW ha dit...

jajajaj, podeu venir a veure'm sempre que vulgueuuu!!!

per cert.. estare uns dies sense escriure pke a la casa nova fins al dilluns no ens fiquen internet!

Prometo tenir algunes coses preparades i cuan tingui internet.. publicar-ho tot!