6/1/08

6 de gener de 2008 - Últim dia a casa

Només una cançó....

Entra i tanca les cortines,
només ens cal un raig llum,
tu i jo i una ampolla de vi,
i tenir-te amb mi, oh sí.

Ja sabem que marxo molt lluny,
i com desitjo quedar-me amb tu,
prèn el vi i beguem-lo junts,
allarguem aquest patir.

Sent la nit, que no s'acabi mai,
que demà, demà ja hauré marxat.
Crema un tronc i fa brasa,
i crema igual que jo per tu,
el demà vindrà per emportar-me,
una mica més lluny.

I no és fàcil haver-se'n d'anar,
mira amor de no plorar,
però, noia, saps que he de marxar,
oh senyor, que no sigui veritat.

Sent la nit, que no s'acabi mai,
que demà, demà ja hauré marxat,
sent la nit, que no s'acabi mai,
que demà, demà ja hauré marxat.

El demà ve i m'estira la pell,
i jo voldria no haver d'anar amb ell,
però ja saps que he de marxar,
oh, senyor, que no sigui veritat.

KABUL BABA - SENT LA NIT




1 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Marc,
Sento que ahir no et vaig poder dir adeu. Em sap molt greu. Pensava que m'avisarieu que marxaves...
Bueno, espero que tot et vagi molt be. Jo t'asseguro que aniré visitant la pàgina molt sovint i aixi estarem en contacte. Saps que aqui hi ha gent que ja et troba a faltar. Un petó molt fort.