7/1/08

7 de gener de 2008 Sortida cap a Dublín

Ja estic a l'aeroport de Barcelona destí Dublín en el vol: CLI XG1477 que surt a les 10:40. Primer he passat per l'arc de detecció de metalls I allà m'han putejat fins a la mort:


- Abre la maleta
- Saca el portatil
- que lleva allí dentro? La PlayStation 3
- Saquela...
- pase por el arco...

Al final, sense cap problema més, he pogut passar i ara mateix estic esperant a que obrin la porta per anar cap a l'avió. Trobo patètic que l'aeroport de Barcelona no tingui una xarxa wifi gratuïta... quina caca d'aeroport és aquest.

Us deixo un parell de fotografies de jo esperant l'avió:




Un cop arribat a Dublín, he anat a veure la Elsa i la Ikram a l'hotel on ja m'esperaven i després a comprar un Irish Phone! un Nokia 5200 amb un irish number. Per acabar el dia... una visita a un pub irlandes i es fa una Guiness abans d'anar a dormir a casa la Elsa (al sofà!).