8/1/08

8 de gener de 2008 Primer dia a Dublín

Ja estic instalat a Dublín i avui el primer que he anat a fer es a fer-me el PPS number que seria com la seguretat social espanyola. M'han demanat el passaport, el contracte de treball i alguna referència d'on visc. De moment he presentat una factura de la llum de casa la Elsa per demostrar que estic vivint a casa la Elsa (encara que de veritat només ocupo el seu sofà).

La oficina té un cert semblant a les oficines de seguretat social d'Espanya. Us passo unes fotos de la oficina i del document que he tingut que omplir:




Després de fer més de dues hores de cues, m'han dit que entre 5 o 10 dies m'enviaran el PPS a casa! Això es tota una fita ja que el PPS el fan servir com a DNI a Irlanda i és molt iportant tenir-lo ja que sense ell no es poden obrir comptes al banc, no es pot fer cap documentació oficial, etc...

Un cop acabat el matí a la Oficina de la Welfware (encara no sé com s'escriu bé) hem dinat una mica ab la elsa (pollastre i patates al forn - tot precuinat) i he anat a conectar-me una mica a internet des d'un ciber que hi ha a prop de casa la Elsa. M'han cobrat 5€ per una hora d'internet peró no sé que ha passat i la conexió anava i venia... al final.. un timo. Us deixo una foto de mi al café aquest:


A les 6 de la tarda, ha començat la cerca de pisos per anar a viure. Avui he quedat amb dues persones per anar a veure pis. El primer de tots, un noi Irlandes que demana 800€ per el pis. El pis és una pasada i està a prop del meu lloc de treball. Una habiació doble amb bany a dins de la habitació, wifi, TV de 42', Satelit, i lo millor de tot... una peazo terrassa que te cagas! M'ha agradat molt el pis i la gent i ja els hi he enviat un mis dient que estava interessat. A veure que hem diuen.

La segona visita ha estat una mica estranya ja que he anat a un pis d'una catalana que al principi prometia molt però el pis en si no m'ha convençut ja que per el que demana, no val la pena. A demés, no té ni TV i la dona llogatera era una mica extranya!!!!!

Per avui ja n'hi ha prou. Ara estic a casa la Elsa a punt d'anar a dormir. Quan tingui internet en aquest ordinador ja publicaré tots els meus posts. Us deixo amb una foto d'ara mateix: