19/1/08

19 de gener de 2008 - Primeres fotografies del meu pis

Encara no tenim internet al nou pis i ara mateix estic a casa la Elsa - Ikram conectant-me des d'allà!


De moment només us deixo algunes fotos del pis on visc ara mateix... el dilluns a la tarda em conectaré des de la nova connexió (si tot va bé) i ja podré escriure més, millor i podré posar més fotografies!


La meva habitació


El lavabo (exclusiu per a mi)


El pasadis d'entrada


De moment ja està ja que la conexió no dona per més... dilluns... more!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Que fuerte que fuerte!!!! quina enveja em fas alla de pendoneo maximo ^^

Pd: Dona records a l'Elsa i la Ikram que fa mil anys que lo les veig xD

Anònim ha dit...

Ostiii!
en aquesta habitació hi cabem tots! Ahir vai veure els videos que vas penjar, i la veritat es que no me'n recordava de la teva promesa! jejeje. Espero que estiguis bé,
Per aqui se't troba a faltar

LaRsNoW ha dit...

Jajajajajaja

Quan tingui internet a casa publicare totes les fotos del piset.
Jo tmbe tinc ganes de venir alguns dies per veure-us!

Anònim ha dit...

kina casa més xula... jo crec que des de zitzània podríem organitzar una ruta jove a casa el markitus. jejejeje (que pagui una part l'ajuntament).

UN PETONÀS, ion@